Retourbeleid

Retourbeleid

Als u niet helemaal tevreden bent met de items die u heeft ontvangen, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, op voorwaarde dat ze in originele, verkoopbare staat verkeren. Eenmaal geretourneerd, heeft u recht op een omruiling of terugbetaling, de kosten van de verzending worden niet vergoed. Wij kunnen artikelen die zijn gedragen, gewassen of niet in originele staat zijn helaas niet accepteren.

(ALLE SALE ITEMS VALLEN NIET ONDER ONDER HET RECHT EN KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN)

Stappen retourproces
1. Vul het retourformulier in met vermelding van uw e-mailadres, bestelnummer, geretourneerde artikel en reden van retour.
2. Als er bij uw bestelling geen retourformulier zit, neem dan contact met ons op via e-mail: support@bashcollect.nl. Wij sturen u het retourformulier per e-mail.
3. Verzend je pakket met alles inbegrepen.
4. Na ontvangst van uw geretourneerde pakket zullen wij de door u aangevraagde terugbetaling of omruiling uitvoeren. U ontvangt per e-mail een verzendbevestiging of een terugbetalingsbevestiging.

Belangrijk

- Zorg ervoor dat u een ingevuld retourformulier bij uw bestelling meestuurt (als u deze niet heeft, kunt u een e-mail sturen naar support@bashcollect.nl).

- Zorg ervoor dat uw retourzending goed verpakt is en voldoet aan alle voorwaarden die onderaan deze pagina staan ​​vermeld.

- Retourzendingen moeten worden verzonden met een service die een trackingnummer en verzekering biedt, aangezien wij niet verantwoordelijk zijn voor vertraagde of verloren pakketten.

- Zorg ervoor dat uw retourzending alle relevante informatie bevat, zoals uw bestelnummer, naam en de reden voor uw retourzending. Voorwaarden en richtlijnen voor retourzendingen

- Alle geretourneerde artikelen moeten ongedragen en ongewassen zijn, compleet met originele labels en/of verpakking, indien van toepassing. - Wij zijn niet verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van de artikelen.

- Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken tijdens het verzenden

- Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service.

- Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor artikelen die tijdens het retourtransport beschadigd of verloren zijn gegaan.

- Zorg ervoor dat het retourformulier bij uw goederen is gevoegd. Geen enkel formulier kan ertoe leiden dat uw retour niet wordt verwerkt.

Geretourneerde goederen

Om eventuele douanekosten te vermijden. BASHCOLLECT is NIET verantwoordelijk voor eventuele aangepaste retourkosten. Er wordt een restitutie verleend via de oorspronkelijke betaalmethode voor de geretourneerde goederen. We hebben maximaal 10 werkdagen nodig na ontvangst van de goederen in het BASHCOLLECT-magazijn.

Financiële instellingen hebben mogelijk extra dagen nodig om de terugbetaling te verwerken voordat het geld op de rekening wordt teruggestort. U ontvangt van ons bericht zodra wij een terugbetaling hebben uitgevoerd.

© 2025 BASHCOLLECT

  • iDEAL
  • Klarna
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Maestro

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.